Synkreo – MPLab case study

Synkreo – MPLab case study

Na spotkaniu otwartym 18 grudnia będzie również możliwość dyskusji z przedstawicielami firm typu Bootstrap, czyli małych firm IT rozwijających się przy pomocy własnych zasobów. Jedną z nich jest MP Lab – firma wykorzystująca wiedzę i korzenie akademickie. MP Lab  specjalizuje się w badaniu funkcjonalności serwisów internetowych, interfejsów użytkownika – w praktyce dbając o to, aby np. sklepy internetowe ułatwiały kupowanie i sprzedawanie, serwisy informacyjne pomagały wyszukać informacje, a strony produktowe prezentowały treść tak, aby odbiorca chłonął ją łatwo, przyjemnie i w odpowiednich dawkach.

MP Lab zajmuje się również tworzeniem aplikacji i serwisów internetowych w oparciu o zasady usability i najnowsze trendy. Wychodząc z rzeczywistości wirtualnej w realną MP Lab oferuje również multimedialne kioski z ekranem dotykowym – MPoint. Te urządzenia łączą w sobie prostotę obsługi, użyteczność i zalety oprogramowania sieciowego, dając jednocześnie możliwość umieszczenia ich w dowolnym miejscu, dowolnej stylizacji wyglądu oraz, co najważniejsze, możliwość wyznaczenia im dowolnych zadań do realizacji: udzielanie informacji, sprzedaży czy reklamy.

 

Skomentuj